قشنگترین غزل زندگی منو بابا

نواخته نشدن صدای قلب قشنگترین غزل زندگی من

1392/12/11 1:18
نویسنده : مامان سعیده
517 بازدید
اشتراک گذاری

صدای قلب قشنگترین غزل زندگی منو بابا روز 7 بهمن با تلاش همه دکترا شنیده نشد و خدا دختره منو بدنیا نیومده از ما گرفت

التماس دعا از همه اونایی که این متن رو میخونم دارم

خیلی سخته نه ماه با دخترم زندگی کردم و منو باباش حضورشو میون خودمون تجسم میکردیم و مدام درباره اش صحبت میکردیم

صلاح خدا این بود، ناشکری نمیکنم و خودمو با فکرایی که شاید خدا دوستم داشته و نبودنش و گرفتنش رو صلاح دونسته ، شاید دخترم ظاهرش سالم بوده اما از نظر ذهنی ... نمیدونم اینطوری خودم رو آروم میکنم،آخه اتفاقی که برای من افتاد بقول دکترم از نادرترین اتفاقایی هست که پیش میاد و خدا میخواسته عمر دختر من با لخته شدن خون توی بند ناف و نرسیدن غذا بهش همین قدر بیشتر نباشه 

دوستت دارم دخترم،منو واسه همه فکرو خیالایی که توی دوران بارداریم کردم و تو رو با اون فکرو خیالا ناراحت کردم و مدام اشک ریختم و نذاشتم تو راحت تو دل مامانت بزرگ شی ببخش خیلی دلم گرفته مامان منو ببخش ، باگذشتن یکماه هنوز وقتی به نبودنت فکر میکنم روح و روانم به هم میریزه، اوایل وقتی از سینه هام شیر میومد به هم میریختم،منو ببخش دخترم بخاطر همه ی اذیتایی که دوران بارداریم کردم و نذاشتم خوش باشی،اگه میدونستم فقط همین نه ماه عمر میکنی نمیذاشتم اینقد اذیت شی

منو ببخش

التماس دعا

از همه التماس دعا

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

سمیه
8 فروردین 93 15:23
الهی فدات بشم سعیده جان خیلی ناراحت شدم بهت حق میدم خیلی سخته ولی خب خدا چیزایی میدونه که ماها نمیدونیم انشاالله هرچه زودتر یه نی نی ِ سالم دیگه بهتون میده من و امیرطاها هرروز دعاتون میکنیم تا زودتر نی نی جدید بیاد تو زندگیتون و منتظر این خبر خوب هستیم ممنون عزیزم، محبت داری به من
مرجان
18 فروردین 93 6:02
سلام سعیده جون'ازخوندن این خبر واقعا ناراحت شدم 'انشاله که به حق مظلومیت همین بچه ها خدا به زودی یکی از این فرشته هاشو بزاره تو دلت حتما مصلحت یا حکمتی درکاربوده'هیچ کار خدا بدون حکمت نیست شاید به قول تو مشکلی در کار بوده و خدا نمیخواسته اذیت شی'به هر حال ما واست دعا میکنیم که به زودی باخبرای خوب بیای و وبت رو آپ کنی ممنون گلم ایشالا خدا هم شما و هم اقا پسر گلت رو نگه داره ایشالا براتون بچه سالم و صالح و مایه افتخاری باشه
افسونی
11 مرداد 94 21:29
عزیزم ------------------------------------------------------------------ قربونتون