قشنگترین غزل زندگی منو بابا

مامانی اومد با یسری خرید و خبرای نصفه نیمه

1394/6/17 9:16
نویسنده : مامان سعیده
487 بازدید
اشتراک گذاری

سلاااااااااااااااااااااااام نفس مامانمحبت

الان که دارم برات مینویسم (مورخ 1394/06/17)فرشته کوچولوی خوش قدم زندگی مامان و بابا  21 هفته و چهار روز دارهفرشتهیعنی دقیقاً امروز وارده ماه 6 شدیم، نمیدونی تو دلم چه همه اشتیاق حضورت رو دارم گلدونه من، ان شاالله خدا تو دل همه منتظرا چندتادونه ازین فرشته ها بذارهمتنظر

نی نی من ، مامان روز 1394/06/04 مثله یه مادر نمونهخندونکرفت مطب دکتر-اونجا سونو شدم و همه چی شکر خدا خوب بود و جنسیت دردونه ام تشخیص داده شد 95% یه شازده کوچولوی خواستنی هستی-ان شاالله سالم باشی نی نی مامانآرام

منکه باز نفهمیدم اینا چیه و کجای نفس مامانهمتفکر، حالا ان شاالله خودت اومدی برام توضیح میدیزبان

بعد از کلی تلاش مستمربدبومتوجه شدم تصویر سمت چپ، قسمت سر گرامی می باشدخندونک

چون جنسیت 100 درصد اعلام نشد و مامان سعیده بی تاب بود برا خرید کردن جهت دردونه اشبوسبابایی هم دید دیگه ذوق مامان لبریز شده و تاب نداره، منو برد یسری خریدایی رو انجام دادیم که حالت خنثی داشته باشهجشنآخجون جاهای خوب خوب که مامان خیلی دوس دارهخندونک

اینم عکس خریدامونزیبا

اینجا دیگه مامان خسته شده بود-کلی عکس گرفتمسکوت

اینم حوله

اینم لباسایی که خاله صفا بابا رضا زحمت دوختشو کشیدنآرام

پسندها (4)

نظرات (7)

*...مامی مریم...*
17 شهریور 94 9:37
مبارکش باشه چه چیزای قشنگی براش خریدین ولی ببخشیدا یاسی و صورتی کجاش پسرونه است؟ همشون قشنگ بودن انشالله به سلامتی تنش کنه، فقط سعیده جون لباس جلو دکمه دار رو که اصطلاحا بهش میگن مانتو رو فراموش نکن خیلی لازم میشه ---------------------------------------------------------------------- خریدم دیگه مرسی - چشمات قشنگ میبینه اره ممنون از راهنماییت عزیزمحتماً
کوثرخانم
17 شهریور 94 10:21
سعیده جون خوشحالم که خوشحالی وهمه چی خوبه امیدوارم همه چیز همین طور خوب پیش بره ونی نی کوچولوت سالم بیاد تو بغلت ----------------------------------------------------------------- قربونه محبتتون ممنون که بهمون سر زدین
بالاکس
17 شهریور 94 12:26
مبارک باشه سعیده جون ایشالا همه اشونو به شادی تنش کنی --------------------------------------------------------------- ان شاالله مرسی گلم
mali6410
18 شهریور 94 8:46
مبارکه عزیزم ان شالله به شادی ودلخوشی تنش کنی عزیزم ----------------------------------------------------- فدات بشم آواجی دوست داشتنیه خودم
vidia
19 شهریور 94 10:54
سعیده جون خریدات عالی بود من که خیلی لذت بردم امیدوارم نی نی گلت به سلامتی از وسایلای خوشگلش استفاده کنه عزیزم ------------------------------------------------------------------- سلام ویدا جانممنون عزیزه دلم
المير
21 شهریور 94 10:11
عزیزم چقدر همه چیز عالیه، مبارکش باشه، امیدوارم بهترین لحظه ها رو در کنارش با آرامش سپری کنی --------------------------------------------------------------- لطف کردید که نظر دادید ممنون از محبتتون
محدثه
23 شهریور 94 23:26
خیلی خوشگلن عزیزم انشاالله به خوشی و شادی تنش کنی التماس دعا --------------------------------------------------------- ممنون دوست عزیزم محدثه جون من همیشه بیاده رفقام هستم