قشنگترین غزل زندگی منو بابا

خدا داره قشنگترین غزل زندگیمو بهم برمیگردونه

1394/2/31 9:26
نویسنده : مامان سعیده
2,847 بازدید
اشتراک گذاری

خدا جونم شکرت-من اومدم با خبرای خووووووووووووووووووووووووووبجشن

به توصیه یکی از دکترا تا یکسال صبر کردیم ، بعد از سه ماه انتظار، روز سه شنبه 23 اردیبهشت 94 متوجه شدم بی بی چک مثبت شدهخجالتاونروز باید میرفتیم کرج عروسی فامیلای بابا آقا رضاچشمکبعد از برگشت از سفر بخاطر کسالت سرماخوردگی بابایی دوروز بعد چهارشنبه 30 اردیبهشت 94 رفتیم آزمایش خون و فردا ظهرش متوجه شدیم خداااااااااااااااااای همیشه همراه، هدیه کوچولو و قشنگشو گذاشته تو دلم

بعد با دست پر و جواب مثبت بعلاوه کمی چاشنی استرسخطارفتیم مطب خانوم دکتر طاهره کرباسی خندونک اونم گف زوده برا سونو فعلاً دوشنبه هفته بعد بیا که همه چیه دردونه من شکل گرفته باشه و تو سونو دیده شه و من منتظر تا روز دوشنبه 4 خرداد 94 و دیدن روی ماه تو دلیممتنظر

دوشنبه ساعت 6:30 رفتم مطب دکتر کرباسی و اونجا فسقلی کوچولو موچولومو دیدم - یه دردونه خواستنی 5 هفته ای راضی و تاریخ زایمان رو 94/11/05 گفت اما چون قراره ان شاالله سزارین شم دکتر گفتن مثلاً 94/10/20 عمل میکنن منو و شما دی ماهی عزیـــــــــــــــــــــــزی-ان شاالله خداااااااااااااااااای مهربون هوامونو داشته باشه و اونروزا با دلخوش و نی نی بغل فارق شمبغل

خلااااااصه از اونجاییکه از تکرار خدایی نکرده اتفاقات بد وحشت داشتم به بابا جون گفتم برامون از دکتر افلاطونیان نوبت بگیرن که ویزیت شم تا خیالم از بابت موندن کوچولوم راحت شه-که بابایی مهربون من با کلی پیگیری برام نوبت گرفتن و مامانی یه راست از مطب دکتر کرباسی رفتم مطب دکتر افلاطونیان، اونم فقط به حرفای مامانی گوش و برام تشکیل پرونده داد و یکسری آزمایشات برام نوشتن که انجام بدم

اما امروز که دارم برام مینویسم 1394/04/16 دقیقاً روز 20 ماه مبارک رمضان و طبق محاسبات دکتر الان 12 هفته و 3 روز داری:

بعد همه اتفاقای بالا دکتر افلاطونیان منو فرستاد پیش فوق تخصص پریناتال و ایشون همه آزمایشات خون مامانی رو دید گف همه چی خوبه و بنظره من نیاز به زدن آمپول کلگزان نداری تا اینکه یه خرده برگشت به خاطرات قبل مامانیت و اینکه دخمل ناز قبلیم موقع زایمان چند کیلو بوده و من تا گفتم 2400 یا 2700 گفت نه دیگه بنظره من نیازه آمپول بزنیغمگین

منم ترس تمام وجودمو فرا گرفتترسو و سریعاً جواب دکتر فوق تخصص رو بردم پیش دکتر افلاطونیان و مامانی از اونروز به بعد هر روز تا روزیکه به بغل بگیرمت(ان شاالله)باید آمپول بزنهخطاروزای اول پذیرش برام سخت بود اما الان فقط بخاطره نی نی توی وجودم و سلامتیت همه سختیشو ، همه کبودی ها و دردا . ورم هاشو به جون خریدم و دارم بهش عادت میکنمچشمک

اینم اولین سونوی دردونه مامان، الهی مامان به قربونش، که دست و پای کوچولو و سر گنده اش واضح معلومهمحبت

بعد هم تو هفته 10 سونوی غربالگری رفتم،اینم جواب سونوی شما:

و وقتی 12 هفته و 1 روز بود که تو دلم بودی رفتم آزمایش غربالگری:

همه اینا خداروووووووووشکر خوب و روبراه بودمحبتقربونه خدا برم که هوامونو دارهبوستو این سونوها مشخص شد تاریخ احتمالی زایمان 1394/10/26 هس، یعنی یه دی ماهی- وااااااااااااااااای مامانی عاشقه دی ماهیاستخندونکدیگه چی پیش بیاد نمیدونمراضی

 

 

 

 

 

پسندها (2)

نظرات (16)

مامان ندا
31 اردیبهشت 94 9:40
ای جانم خداروشکر مبارکتون باشه ایشالله ی بچه خوشگل و سالم بیاد تو بغلتون -------------------------------------------------- فداتون بشم عزیزم-ان شاالله خدا پسر شمام براتون سالم نگه داره و سایه شمام بالای سر پسرتون مستدام
مامان کیانا
16 تیر 94 10:18
سعیده عزیزم خیلی خوشحالم که داری مامان میشی و از ته دلم از خدای مهربون می خوام که مواظب تو و نی نی نازت باشه و انشاءا.. به سلامتی بغلش کنی. --------------------------------------------------------------- بابت دعای قشنگتون ممنون فاطمه خانوم ان شالله خدا سایه شمام بالا سر کیانا جون حفظ کنه
mali6410
16 تیر 94 10:35
سعیده جونم وبلاگت مبارکه ان شالله به موقع نی نی نازتو بغل کنی تو لایق بهترینهایی مطمئنم خدا یه نی نی ناز وصالح وسالم بهت داده ------------------------------------------------------------ فدای مهربونیان آبجی گلم-ان شاالله همه این دعاهای خوب به زودی و در حق خودت عزیزدلم
مامان شایان
16 تیر 94 12:33
سلام مامان سعیده مهربون عزیزم دوباره بهت تبریک میگم...هرچند پستهای قبلیت اشکمو دراورد ولی خداروشکر که الان یه نی نی ناز تو دلت داری وان شاالله شاد وسلامت بغلش کنی راستی منم دی ماهیم این یعنی اینکه منم دوس داری ------------------------------------------------------------------ سلااااااااااااااااااااام قربوونت رفیق-ممنون عزیزم-ان شاالله بگو پس چرا اینهمه از مادر پسر شجاع خوشم میاد نگو دی ماهیه
طاهره
16 تیر 94 14:45
وبلاگ نو مبارک خودتو تو دلیت آجی سعیده انشا... به سلامتی بیاد تو بغلت واسه ما هم دعا کن (شکلک بوس) --------------------------------------------------------------- ممنون طاهره جونان شاالله به زودیه زود خبر مامان شدن خودتو بشنوم
خودم ...تنها این بار خودمما!!!!
16 تیر 94 23:19
با امپولات دوست باش سعیدهمنم با تست قندم رفیق شدم اساسی...یه روز نبینمش میترکم... لبته از خوشی ------------------------------------------------------- هلیایی یا فرزانه حدس میزنم هلی پریناز باشیاره دیگه رفاقتم تازه باهاش گل کرده
محدثه
17 تیر 94 2:08
سلام عزیزم خیلی برا خوشحالم انشاالله هر روز چیزای قشنگتر بذاری توی وبلاگ کوچولوت و بسلامتی یه روز عکسشو واسمون بذاری !!! توی این شبا ازت التماس دعا دارم عزیزم ----------------------------------------------------------- سلام گلدونه من-عزیزی-وای دلم غنج رفت ان شاالله-چشم رفیق قابل باشم همیشه بیادتونم
بالاکس
17 تیر 94 20:37
سعیده مهربونم ایشالا این روزای سخت با اومدن بچه سالمت زود برات بگذره هر چند شرایط سختی داری ولی باز خدارو شکر که الان تو دلت یه فرشته کوچولو لونه کرده که تا چند وقت دیگه میاد تو بغلت ---------------------------------------------------------- دخمل دلم برات تنگ شده معلومه کجایی؟ ان شاالله شمام بسلامتی و دلخوش فارق شی مهربون
تينا
20 تیر 94 11:16
سعيده جون با ديدن اين پستت از ته قلبم برات خوشحال شدم ان شاله بارت رو بسلامتي زمين بذاري عزيزم ---------------------------------------------------------------- سلام عزیزه دل من-ممنون رفیق- ان شاالله منم شاهد روز به روز بزرگتر شدن هستی خاله در کمال صحت و سلامت باشم
کوثرخانم
21 تیر 94 14:17
خدا رو شکر که به ارزوت رسیدی وامیدوارم بسلامتی کوچولوی نازت رو در اغوش بگیری وبراش لالایی بخونی -------------------------------------------------------------- ممنون فاطمه خانومان شاالله
مامان منتظر
23 تیر 94 0:50
سلام سعیده جون انشا الله ایندفعه نینی میاد بغلت وبلاگ قشنگی داری دوستی که همیشه دوستت داره -------------------------------------------------------------- سلام عزیزه دلمقربونه اون دعای قشنگتخیلی مهربونی رفیق ماهم خراب رفاقتتیم
زهرا
24 تیر 94 13:20
انشاالله خدایه مهربون یه نینی سالم و صالح بهتون بده ------------------------------------------------------- فدای مهربونیتون-ممنون از اینکه نظر گذاشتین
بهاره
31 تیر 94 10:46
سلااااام سعیده جوووونم وبلاگت خیلی قشنگه..انشالله به سلامتی زایمان کنی عزیزم..خیلی دوست دارم.. --------------------------------------------------------------------- سلام بهاره جووووووووووونم ممنون رفیق ان شاالله خودتم همچنین و دوتایی فینگیلی هامونو بغل بگیریم
نیوشا
31 تیر 94 12:37
وبلاگ جدید مبارک خانومی خدای مهربون نی نی نازت رو برات نگه داره و سالم و سلامت بغلش کنی الهی آمین ------------------------------------------------------------- وااااااااااااااااااای نیوشا جونم - منم برات دنیا دنیا خوشحالم رفیق ان شاالله گیگیلی هاتو ببینم که از سر و کولت بالا میرن
افسونی
11 مرداد 94 21:35
مبارکه عزیزم انشاءالله که سالم و سلامت بچه بغل مرخص میشی فقط آمپول ها رو تحمل کن خانمی --------------------------------------------------------------- ان شاالله امیدم بخداست آمپولاهم چشــــــــــــــــــــــــــــــــم-شکستشون میدم
هما
27 مرداد 94 9:39
سعیده جونم خوشحالم خوشحالی، ایشالله دوران بارداریت پر باشه از خاطرات قشنگ، منم دی ماهی ام معتقدم دی ماهیا یه چیز دیگه اند،می بوسمت ---------------------------------------------------------------------------- ممنون منم مفافخم بوس