قشنگترین غزل زندگی منو بابا

یووووهوووووووووووو

1394/10/5 11:58
نویسنده : مامان سعیده
638 بازدید
اشتراک گذاری

سلااااااااااااااااااااااااااااااااام عزیز جان

بعد ار دوماه بلاخره امروز اومدم برای آپ کردن وبلاگ گل پسرم

الان که دارم برات مینویسم مورخ 1394/10/05, 35 هفته و 4 روزه که مهمون دل مامانی هستی، اینم شکم مامان تو این هفته با 20 کیلو و نیم اضافه وزنترسو:

البته وزن شما طبق آخرین سونوگرافی در 35 هفته و یه روز معادل 2650 به اضافه و منهای 385 بیشترگرم نیسشاکی-من فکر میکردم با این شکمم الان پنج کیلو باشی،اینم تصویر اخرین سونوگرافی مامان که تاریخ زایمان رو دکترتون زدن 29 دی من اصرار کردم نمیشه زودتر بخاطره اصرار مامان وقت عمل رو فقط دو روز زودتر انداختن ، یعنی بی حساب پیش پسره قشنگ مامان 27 دی سال 94 از دل مامانی میپره تو بغلش ان شااللهمحبتمتنظربغل

از هفته31 بارداری تا هفته 34 هفته ای یبار نوار قلب میگرفتم از هفته 35 قرار شد هفته ای دوبار نوار قلب کوچولوتو بگیرم-ان شاالله که قلب قشنگت همیشه تپنده بوس

خلاصه سیزده آذر هم تولد مامانی بود و بابا رضا زحمت کشیدن اینا رو برا مامانی خریدن و از اونجاییکه منم خونه مامان جون مریم بودم آوردن اونجا و دورهمی کیک رو خوردیم-دست بابا رضا درد نکنه محبت

اینم بخشی از خریدات-حوصله مامان نذاشت از تک تک خریدات عکس بگیرم؛جسته و گریخته یه چیزایی عکس گرفتم که برات میذارم:

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)